skön dag :P

hejhej
Idag försov jag mig grovt. vaknade av att eve ringde på hem telefonen. så jagringde upp henne och sa att ajg vaknade precis sen kollade jag på klockan :O klockan var 10 i 9 och jag började 9 men jag skyndade mig som fan så jag hann iväg till skolan men kom lite sent till spanska lektionen. men det gjorde nog inte så mycket efetrsom vi bara kollade på film :) hahahah vi kollade på filmen : Bröllops duellen :P
men iaf efter det gick ajg och de andra ner till caféterian efetrsom vi skulle ha syslöjd.. men hon kom aldrig så jag, evelyn,idil,narinn,louris,cihan,civan ,& mayar satt bara och snackade, vi körde sanning elelr konka hahahah inget liv :P men vi hade tråkigt. och efetr det tagagde vi till matsalen. Sen kastade mattias vatten på mej och evelyn så sen när vi skulle dra från matsalen hällde evelyn vatten på honom och jag slog till honom hahahah. Sen efetr rasten coh allt hade jag No/So men vi hade ingen lektion typ dom bara berättade att vi skulle ha ute dag imorn fett sköööööönt :):) och sen avslutade vi med att sjunga för sigge som fyllde år :) hahah
och sen efetr skolan bråkade jag och evelyn med sigge och kentosh (på skoj)
hahahahaha det var så jävla roligt:D riktig FIGHT :D:D
och sen kom jag hem kolalde på en film och vid sex tiden ska jag dra till träningen med eve sen kommer jag typ komma hem kl 8 och sen dra till min pappa :) kanske skriver senare .
ciauu ciauu :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback