ONSDAG :D

Hejhej


trodde jag började 8 men började kl 9. men jag och eve hade ändå tänk att vi skulle gå till skolan kl 9. så vi gick till skolan kl 9 och fick veta av alla att vi började kl 9 :o. Men Då på morgonen hade jag Arebetspass men vi fick kolla på skräckfilm med andra klassen :) CHILLIGT :D efter det hade jag engelska då kollade på också på en film :) men vi hann inte kolla klart på den men det ska vi gör på fredag. Och efter engelskan hade vi lunchrast då var jag med busra,gulle,eve. Och efter rasten skulle vi ner till konstgräset och spela fotboll & brännboll :) hhah vi vann såklart :P men sen efter jagade jag sharbel skulle kasta in gräs i hans tröja. och sen gick vi skiit skit segt hemmot. Och sen tvingade jag och evelyn med gulle till träningen idag :D hahaha så, ska möta henne 10 i 6 sen ska vi möta upp evelyn :)
jag skriver kanske kanske efter träningen. Men lägger in bilder från igår nuuuu :*

ciaoo <3




HAHA lite kaosiga bilder :D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tränar ni?

2010-06-09 @ 16:49:57
Postat av: Esen' S

omg bak mig :o cook snål sara du lägger in bilderna eve sa att du inte skulle lägga in :D hahaahahahah

2010-06-09 @ 23:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback