LÖRDAG!!!!!!!!!!!!

hejhej på er



idag vaknade jag vid tre tiden. och jag fick ett sms av eve. hon ville göra något idag så vi träffades vid kl sex tiden då gick vi och handlade sen skulle vi grilla -.- deet var så kallt men jaja det började ju skit bra. vi fick inte  ens igång grillen XD men sen la jag i ett ton papper i grillen och typ efter 15 min så börja det hända något. men vi sastt typ och snackade osv sen rökte vi lite vp och så där :) men aa en chill dag helt enkelt .. efetr det gick vi hem och lämnade alla grejer sen gick vi ut och då bråkade vi med några snoriga ungar -.- jobbiga.men sen gick vi hemmåt vid 23.00 tiden
jag har några bilder från idag men jag ser konstig ut på dem :P hahh men kör jag lägger ut några :P

MEn senare :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback