KORT DAG I SKOLAN (SKÖÖÖÖNT)

hejhej

idag vaknade jag typ halv 8. Fixade mig snabbt och packade mina idrottskläder i en väska.
Sen gick jag till skolan satt med louris, Kristina, & Becka :)
Sen hade jag och louris bild så vi gick ner till bilden och chillade. Vi skrev kalrt våra konstnärs projekt. Efter det gick vi upp efetrsom vi skulle ha matte. Men sen fick vi veta att matte läraren var sjuk så vi fick ha no isst.
vi skulle vara indelade i grupper. Jag var med Narin, Idil, Louris, Bille, & Gavve . Vi fick grejer som vi skulle beskriva. hahah :P
sen efetr det hade jag idrott. på idrotten fick vi springa 2 km som vanligt. och efetr det slutade vi för att läraren pratade ganska länge så att det blev inte så mycxket tid över XD.
Men iaf efter det var det lunch. så jag satt med seher,busra,eve,gulle,aysegul,& gamze :D
sen efetr lunchen hade jag so. och jag var kalr med att skriva om egypten så jag skulle abra skriva ut det och sen efter det så frågade jag ifall jag fick gå hem :P
och då sa han att jag måste ha en anledning. så jag sa att jag var trött :P
men sen sa någon att jag fyllde år så då sa han grattis och så fick jag gå he,m :D CHILLIGT :D
sen när jag kom hem gick jag och duscha och nu ska ajg fixa håret osv :)
hoppas det blir en bra dag :)<3


puss "!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback