FREDAG? glad midsommaR<3

hejhej
vaknade 17:30 typ :/
tråkigt att jagsov bort hela dagen.
men jaja så vart det idag i alla fall.
eve messa och frågade om jag ville ut så jag sa ja fast om en timme. för att jag hade typ precis gått up från sängen. efter det duschade jag och gjorde mig i ordning snabbt. sen gick jag föratt möta eve och esen.
sen gick vi bara runt. vi gick till basket planen. och chilla. sen mot centrum. sen satt vi bara sen kom nelson en kompis till mig och evelyn så vi hälsade och så sen gick vi till ängen sen  till eves gård och där mötte vi carime. vi snackade som vanligt mycke:P men sen skulle hon hem och kolla på matchen.
så jag eve och esen bestämmde oss för att gå hem. jag ville iaf kolla hur matchen slutade. 2-1 till spanien.
men nu ska jag snart käka sen ska jag nog kolla på någon film eller något.
puss puss ha det så bra.
och GLAD MIDSOMMAR <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback