.

Shoooooo alla kvällsläsare :P

gick ut med esen och gulle träffade eve också men hon gick sen.
vi gick typ ba runt. sen messa carime mig och fråg vart jag var och så. sen kom hon och sen snackade vi ganska mycket. sen gick de andra hem så det var bar ajg och carime.  vi gick och träffade en kompis haha :P
sen ringde eve mig och sa att det var bråk
så då gick carime upp till sin mormor och frågade om hon fick vara ute men nej det fick hon inteså jagsprang dit själv :P. träffade eve och siri dä¨r. ahah exakt då gick alla.
vi gick efter sigge ,mohamed och dem andra. vi snackade med dem lite. sen började eve fightas med sigge hahahah sjuka dom är :D
sen efter det följde vi med siri hem.
sen gick vi till en kompis. sen gick eve hem så var ute lite sj . sen kom jag hem vid tolv tiden käkade sen har jag bar chillat §§§§§




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback