3 JUNI

hejhej


gick ut med Esen sen träffade vi eve efter ett tag. Sedan kom siri och busra och då var vi med dem och sen gick vi bara runt runt och runt. Sen gick vi till min gård och spelade lite fotboll.Sen gick vi ner till ängen och vi höll på att dö myggorna höll på att bita ihjäl oss fifan :S. sen efter det messade jag min älskade seher <3 skulle träffa henne en sista gång innan hon åkte till turkiet. så vi träffade henne och sa hejdå :(:(:(
kommer sakna henne som fan. det kommer kännas så tomt utan henne.
men får stå ut i två månader ..
men efetr det så var jag tvungen att gå hem. men imorn blir det nog en bra dag tror jag (eller hoppas jag)
börjar iaf 20 i 9 sköntskönt :)

sov gott nu allihopa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback