---------

hejhej

igår somnade jag vid sju tiden på morgonen.. -.-
så vaknade jag vid  3 tiden ::)
gick och duschade sen satt jag och snackade bara som vanligt . sen kom min mormor och morfar så jag satt och pratade med de ett tag. efter det så träffade jag eve sen när vi var påväg ner till ängen ropa CARime saraa evelyn ! så vi väntade på henne och så gick vi och satte oss nere på ängen. Vi snackade om allt möjligt typ. sen gick vitill en ny lek plats "lekte" där :P efter det ringde min mamam och sa att min mormor och morfar skulle åka så jag gick hem sa hejdå och så sen efetr det fotade min syrra mig haha jag var vampyr bl a :P kommer nog ladda upp bilderna när hon har rediigerat de.
jaj ni får ha det så bra dåra
puss


tog en bild med min mobil  XD

här är den







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback