Två prov idag

ja två prov kan man väl säga att jag hade idag. Dagen började med klassråd. Då pratade vi om att vi kanske skulle dra med klassen på bio nästa vecka!! hoppas det blir av så vi gör något kul iaf :)Efter det skulle jag egentligen ha so men isst var det redovisning, (powerpointen jag skrev om att jag gjorde igår)  iaf så gick det nog ganska bra tror jag!! hoppas det! efter det var det idott hade prov där. Fick nog G där.  Och den här veckan blir det ett till idrottsprov. sedan blir det förmodligen no prov nästa vecka, OM LJUS -.- . men jeapp ;) det hände iaf inget intressant i skolan typ så jag behöver ju inte berätta om hela dagen :D ha det så bra!







Kommentarer
Postat av: Elina

Fin blogg! :)

2010-12-11 @ 20:57:34
URL: http://niiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback