TISDAg:D

bröjade kl åtta men försov mig så kom till skolan kl nio.hade matte då. och efetr det spanska. vi kollade på en film som verkade tung. men kommemr inte ihåg vad den hette men något med Siete v.. kommer inte ihåg resten av namnet =) och efter det var det lucnh och efter lunchen var det MATCH :P hahaha eve mot sigge. på fotbolls hahah vinnaren skulle få 50 spänn av förloraren. hahaah eve vann!!!! men jonathan vann tillbaka pengarna senare hahaha. sedan hade jag bild och efter det slutade vi. hahah då skulle eve och kentosh köra om 10 spänn också. haah kenan vann (JOBBIGT) :D sen drog vi hem efter det.

När jag kom hem gick jag och la mig och kollade på simpsons och sómnade med min kisse katt vid sidan om =) och nu håller jag på att göra tabouleh ska snart ner och duscha också =) ha det så bra 1!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback