SKÄR, STAN, & LILJE!

SHENAREE!!!!

Vakande klockan ett =) skulle möta eve siri och gulle vid halv tre tiden så jag hade ganska mycket tid på mig =) iaf så gjorde jag mig klar och vi träffade sinem vid tbanan eftersom hon har flyttat :/ a men iaf. sen drig vi till skär, gick runt där och tittade lite... men vi hade typ inget.

Så vi drog mot götgatan. Där hittade vi massor :P iaf lite grejer fick alla med sig hem.

Vid halv sju tiden drog vi mot lilje. men simen fortsatte åka mot norsborg så vi gick av i lilje och käkade sen skulle gulle bara köpa en grej snabbt så vi började nog dra mot tbanan vid åtta tiden =)

hahha på tbanan garvade som vanligt åt onödiga saker hahaha. sen hoppade vi av i fittja och drog hemmåt =)

Imorn ska jag följa med sinem till visätra, sen får vi se vad som händer ;*





Gammal bild på mig. (FIXADe ÖGON OCH ÖGONFRANSAR)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback