SÅ ÖVERDRIVET KALLT -.-

IDaG HAR DET VARIT GROVT GROVT KALLT , SERIÖST! Men iaf så träffade jag sinem och vi tog bussen till heron -.- typ en kvart försenad var den.. Och föratt att komma dit så tog det typ 40 min med buss -.- i vanliga fall tar det typ en kvart tjugo minuter något sånt =) , när vi kom fram ville sinem käka så hon käkade och sen snackade vi om en grej hahah vart överd´rivet chokad XDXDXD men a efter det gick vi runt lite sen drog vi till bussen. fet irriterande, den hade precis gått. MEN som tur så var den försenad så den kom så vi hann med :D På bussen träffade vi Aston hahahah. sen gick vi av i skär och tog tbanan till norsborg för vi hade lite tråkigt. sen åkte vi till fittja och väntade upp en kompis =) sen drog sinem hem och effter en timme typ drog jag också hem =)) Tung dag typ =) hoppas ni också haft en nice dag!!!






HAHAHAH KOLLA VAD JAG GÖR HAHAH RIKTIG IDIOT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback