Om Fredag Lördag och Söndag :D

Fredag: Var hemma med en kompis till typ kl tio. sen gjorde jag inte mycket efter det:) så det finns inte mycket att säga om Fredag XD

Lördag: Igår messade jag sinem och frågade om vi skulle göra något så vi drog till heron vid tre. När vi kom dit gick vi bara runt och runt. sen messade beata hon skulle också till heron så vi träffade henne och Tamer chillade lite med de och sen drog jag och sinem mot skäris och tog t banan till norsborg och sen till fittja =) sedan drog vi hem. Och lite senare kom eve till mig så vi chillade hos mig och snackade och så. hon drog hem vid halv elva tiden tror jag.

Söndag: Och till sist Söndag. Har inte bestämt något. det blir nog bara att ´vara hemma tror jag =) kolla på någon film eller så. skirver senare (hoppas jag) =)


HAVE A GOOD TIME!!!! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback