LOOOOOOOOOOOOOOOV!!!

Hej på er!


Idag vaknade jag vid halv sju tiden. Gjorde mig i ordning och sen kollade jag på tv XD När jag kom till skolan så fick vi våra betyg och sen satt vi och pratade lite och så =) sen fick vi sluta så det var typ ingen skoldag, utan bara en liten avslutning :)

Efteråt drog jag eve och gulle-O hem till mig ;) vi satt och pratade om allt möjligt, sen skulle de dra hem. Jag tror att de typ drog härifrån för 40 min sen typ =)

Just nu sitter jag bara och tråkar.. finns inte alls mycket att göra. Ska nog se en film eller något =)

Och imorn blir det nog ut och handla julklappar med eve.

Vi får se om det blir fler inlägg idag.


PEACA 'N LOVE!!!






bilder som togs idag :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback