IRRITERADDDDDDDD

e SKIT IRRITERAD -.- hADE TYP 63 KR PÅ MOBILEN OCH MIN KOMPIS GICK UT IDAG MEN VISSTE INTE VILKEN TID. OCH COMVIQ BRUKAR ALLTID SKICKA ETT MESS TYP AA "DU HAR NU BYTT PRISPLAN TILL BAS". MEN DET GJORDE DE INTE. SÅ JAG HAR SLÖSAT FUCKING ÖVER 60 SPÄNN -,- SÅ JÄVLA STÖRANDE!!!!!  HAR BARA 28 ÖRE NU HAHAAHAH =)
 
mEN DET var nog sista inlägget eftersom det blir film nu. men jag får väl säga godnatt :O och shiiiiiit imorn är det jul om man räknar efter tolv alltså =)  jaja godnatt <3





APU & JAG =)


Kommentarer
Postat av: Comviq

Hej Sara,



Jag beklagar om SMS:et inte kom fram. Om du hade dålig täckning just när vi skickade meddelandet kan det komma fram först flera timmar senare. Jag vill passa på och tipsa dig om Mitt Konto på www.comviq.se, där kan du se när din prisplan går ut.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Comviq

2010-12-23 @ 16:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback