VALBORG

hejhej


som det står i rubben så är de ju den sista april idag :D
så jag sak nog tagga till Vårby , och sen kanske Bredäng, jag vet inte vi får väl se ;).
men iaf så vaknade jag halv 8 fixa mig snabbt sen träffa jag Eve och gick till skolan , när jag kom till skolan så skulle ajg ha svenska ..
PROV !
aså oförberett prov , men det var skit enkelt. efter det hade jag eng satt med idde , asså tiden gick så fort :)
sen hade jag musik vi sjön "we are the world" haha, sen hade jag rast , HAHAHAH jag esen gulle och eve garva som fan hahahaha "DALLA" :D hahaahha fett synd aalltså :D
men iaf efter det hade gick jag och eve och hade media , hahahah jag och burak baxade bAllonger :Dhahaha , men efter det slutade vi typ vid 13.00 .
men skriver sen ha det bättre än bäst :D <3





bild på migg och raffa fr¨ån slandö , kommer aldrig glömma :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback