KOM NYSS HEM

hejsan !

kom precis hem från skolan . ialla fall så vaknade jag kl 6.30 sen gick jag upp fixade mig sen kollade jag lite på tv :). sen när jag kom till skolan så hade jag a-pass . jag satt med semih och evelyn sen kom raffa också :D
vi satt typ och kollade när semih spelade hahaha , ssen skulle jag ha SPANSKA och på spanskan skulle jag också ha prov , men som tur var så hade vi nån svenska grej så vi skulle ha dramaövningar hahah det var kul :P för jag slapp spanska provet :D . sen hade vi lunch och efetr det skulle jag ha engelska , men hon var inte där ? så vi fick ha matte i 1 timme och sen sluta kl 1 , fett skönt :D.
och nu sitter jag hemma i soffan o chillar , bestämde med eve att vi skulle dra ut snart om nån timme , sen kommer nog gulle och es också , tror vi ska röka vp , jag vet inte :)
men ni får ha det bra nu !
ciciaoo :)))))
BILDER FRÅN IDAG I SKOLAN :PPPP




1. Civan,Samo, och jag hahaha :P
2. Cihan,Samo och SARA :D
3. Esen och jag haha älskar dig :))
4. haah mobbade , men älskade :D§§
5. hahah Eve står på händerna och jag gick precis ner haahh XD
6. jag och Eve står på händerna :P
7. EGO BILD
8. Tjejerna :D
9. jag och eve oberedd bild hahah misslyckad också . haha bror du tar jätte bra bilder ju :PP




Kommentarer
Postat av: E.S

Shiiittt nån här försöker skämma ut mig totalt :O

2010-04-27 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback